New Mags

Tom Ford 002

Módní ikona, provokativní americký návrhář Tom Ford, nám přináší svou velmi očekávanou druhou knihu, která čtenáře provede slavnou trajektorií jeho miliardového luxusního impéria založeného v roce 2005.

Tom Ford, který je synonymem pro vysoce oktanové kouzlo, opulentní sexualitu a neohroženou módu, je ikonický návrhář, jehož jmenovitá značka má oddané stoupence po celém světě, od Milána a Nového Dillí po Šanghaj a New York. Sedmnáct let po jeho nejprodávanější debutové knize Tom Ford (2004), která podrobně popsala jeho dobu jako kreativního ředitele italské značky Gucci, je tento druhý díl vizuální ódou na Fordovu stejnojmennou značku vytvořenou v roce 2005 a zahrnuje kosmetiku, brýle, pánské oblečení, a jeho kritikou uznávanou řadu dámského oblečení.

Uznávaný návrhář nejen katapultoval svou značku do vyšších pater módního světa - získal ocenění od Rady amerických módních návrhářů a nejlepšího návrháře roku časopisu Time -, ale upoutal také pozornost Hollywoodu, představením svých fanoušků, jako jsou Julianne Moore, Lauren Hutton, Pat Cleveland a Nicholas Hoult ve svých show a reklamních kampaních.

Tento nádherný svazek obsahuje oslnivé snímky návrhů Fordových oděvů a módních doplňků, módní úvodníky s top modelkami, jako jsou Gigi Hadid, Joan Small a Jon Kortajanera, a jeho typické sexuálně nabité reklamní kampaně fotografů, jako je Steven Meisel a Mert & Marcus.

Tento svazek vytištěný s materiály schválenými Forest Stewardship Council a upravený Fordem osobně, odráží jeho výjimečný vkus a neomluvenousmyslnou estetiku a je skutečným sběratelským kouskem pro jeho vyznavače a znalce módy, stylu a designu.

Specifikace:

Hmotnost 5,7 kg

Rozměry 28,5 x 5,9 x 37,5 cm

Pevná knižní vazba

Počet stránek 416

Jazyk angličtina

zobrazit více

Více informací

3 730 Kč s DPH

Toto zboží máme skladem

Další produkty ve stejné kategorii: