New Mags

Tom Ford 002

Módní ikona, provokativní americký návrhář Tom Ford, nám přináší svou velmi očekávanou druhou knihu, která čtenáře provede slavnou trajektorií jeho miliardového luxusního impéria založeného v roce 2005.

Tom Ford, který je synonymem pro vysoce oktanové kouzlo, opulentní sexualitu a neohroženou módu, je ikonický návrhář, jehož jmenovitá značka má oddané stoupence po celém světě, od Milána a Nového Dillí po Šanghaj a New York. Sedmnáct let po jeho nejprodávanější debutové knize Tom Ford (2004), která podrobně popsala jeho dobu jako kreativního ředitele italské značky Gucci, je tento druhý díl vizuální ódou na Fordovu stejnojmennou značku vytvořenou v roce 2005 a zahrnuje kosmetiku, brýle, pánské oblečení, a jeho kritikou uznávanou řadu dámského oblečení.

Uznávaný návrhář nejen že katapultoval svou značku do vyšších pater módního světa – získal ocenění od Rady amerických módních návrhářů a titul nejlepšího návrháře roku od časopisu Time, ale upoutal také pozornost Hollywoodu, a to představením svých fanoušků, mezi něž patří Julianne Moore, Lauren Hutton, Pat Cleveland a Nicholas Hoult, ve svých show a reklamních kampaních.

Tento nádherný svazek obsahuje oslnivé snímky návrhů Fordových oděvů a módních doplňků, módní úvodníky s top modelkami, jako jsou Gigi Hadid, Joan Smalls a Jon Kortajarena, a jeho typické sexuálně nabité reklamní kampaně, které fotografovali takoví mistři jako Steven Meisel a Mert & Marcus.

Tento svazek, vytištěný na materiálech schválených Forest Stewardship Council a upravený osobně Fordem, odráží jeho výjimečný vkus a neomluvitelnou smyslnou estetiku. Je skutečným sběratelským kouskem pro jeho vyznavače a znalce módy, stylu a designu.

Specifikace:

Hmotnost 5,7 kg

Rozměry 28,5 x 5,9 x 37,5 cm

Pevná knižní vazba

Počet stránek 416

Jazyk angličtina

zobrazit více

Více informací

3 730 Kč s DPH

Toto zboží máme skladem

Další produkty ve stejné kategorii: