New Mags

The Ferrari book - Passion for Design

Na více než 400 stranách se editor Michael Köckritz, spisovatel Jürgen Lewandowski a fotograf Michel Zumbrunn blíže a osobně seznamují s fenoménem Ferrari; jeho krásou a sex-appealem, jeho třídou a výkonem Čtenáři se dozvědí nejen o nejoblíbenějších modelech, ale také o těch nejdůležitějších designérech, kteří utvářeli Ferrari.

Obsahuje mnoho vzrušujících příběhů a anekdot kolem legendární značky a jejích automobilových ikon  Atraktivní design od Charlese Bluniera & Co., přehledné uspořádání zajišťují správnou prezentaci hodnou vozidel z Maranello. Úspěch není založen na zázracích, ale je téměř vždy výsledkem jasného konceptu – vrcholem ambiciózního, až pronikavě inovativního nápadu. Aura Ferrari se však skutečně blíží zázraku. Co se za tímto fenoménem skrývá? Co je zdrojem fascinace pro značku, jejíž kreativní návrhy jsou mezinárodně uznávané a nadšeně přijímané? Za prvé, i dnes – 70 let po založení společnosti – je zázrak Ferrari stále z velké části zásluhou osobnosti Il Commendatore, Enza Ferrariho. Trpělivost, vášeň a tvrdost na sebe i na své okolí daly značce pod emblémem Cavallino Rampante sílu stát se tím, čím je dnes: čirou fascinací na čtyřech kolech. Za druhé, dlouhý seznam vitězství v mezinárodních závodech je stejně důležitý. Neexistuje žádná třída, žádná konkurence, na kterou by se Ferrari nezaměřilo a nevyhrálo ji víceméně okamžitě během posledních 70 let společnosti. A konečně, Ferrari je synonymem estetiky, elegance a  designu, který udává trendy. Skutečná hodnota značky a jejích produktů se měří v měně vášnivé oddanosti. To je třetí a možná nejdůležitější prvek potvrzující zázrak Ferrari: Kniha Ferrari – Vášeň pro design sleduje vývoj zázraku a umožňuje nám zažít vášeň danou automobilovou formou ve velkém a strhujícím formátu.

Specifikace:

Hmotnost 4,3 kg

Rozměry 29 x 4,3 x 37 cm

Počet stránek 410

Pevná knižní vazba

Jazyk angličtina

zobrazit více

Více informací

3 890 Kč s DPH

Toto zboží máme skladem

30 dalších produktů ve stejné kategorii: