POJĎTE K NÁM PRACOVAT. BUDETE U ZAČÁTKU NĚČEHO FANTASTICKÉHO. 

Kdo jsme

Značka, která se raduje z času s rodinou a přáteli u stolu s dobrým jídlem a krásnými věcmi.

Značka, která si uvědomuje sílu darování.

Značka, která oceňuje talent jako dar a která s radostí přiváží krásné věci do domácnosti od designerů z celého světa. Která zároveň věří, že i české značky se velmi často mohou bez obav postavit do police hned vedle produktů zahraničních značek.

Jak to u nás chodí

Jsme silně orientovaní na zákazníka a na absolutně bezchybnou, laskavou službu a péči o něj.

Věříme, že perfektní služba existuje a lze ji dělat s radostí.

Milujeme profesionalitu.

Myslíme si, že každý dokáže pracovat samostatně a že tým profesionálů pak dokáže velké věci.

SHOP ASSISTANT - Chtěli byste v našem showroomu v Mánesově ulici prodávat krásné věci? 

Co dělají v práci vaši potenciální kolegové na stejné pozici

Starají se o obchod, aby byl vždy perfektně připravený pro zákazníka.

Starají se o display produktů.

Poskytují skvělou péči zákazníkovi v obchodě, tzn. že,

–         znají všechny produkty, příběhy prezentovaných značek, umí odpovědět na každou zákazníkovu otázku, nebojí se zákazníkovi doporučit vhodný produkt. 

–         s péčí k produktům i k zákazníkovi vybrané zboží zabalí

–         bez problémů se zákazníkem vyřeší platbu

–         s upřímnou radostí se se zákazníkem rozloučí

Pracují s počítačem, ovládají běžné kancelářské programy, práci s internetem a mobilními aplikacemi.

Nebojí se pracovat s penězi a platebními kartami.

Mluví převážně česky a anglicky – stačí jim běžná konverzační znalost. Obohacením pro celý tým je, když některý z nich mluví dalším jazykem – francouzsky, rusky nebo německy.

Jak si představujeme novou kolegyni/nového kolegu

Je nám úplně jedno, kolik jí/mu bude let. Je nám úplně jedno, jakou bude mít školu.

Pracovat může i jen několik dnů v týdnu. Vymyslíme společně částečné úvazky.

Měl/a by plně souhlasit se vším v odstavci „jak to u nás chodí“, jinak si nejspíš nebudeme rozumět.

Měl/a by zvládnout práci popsanou v odstavci o práci kolegů.

Měl/a by o sebe umět pečovat a do práce chodit čistý, voňavý a pěkně upravený.

Když bude bydlet v okolí, bude to mít blízko do práce :-)

SHOWROOM MANAGER/VÝKONNÝ ASISTENT - Jste organizovaný člověk a baví vás různorodá práce?   

Pozice je v tuto chvíli obsazená.

Co se vlastně na takové pozici dělá.

Tato pozice je neuvěřitelně barevná a různorodá. Bude vyhovovat lidem, kteří jsou:

-          Organizačně a produkčně schopní.

-          Baví je koordinovat den, být všude a mít na starosti velké množství detailů

-          Vyhovuje jim práce s mnoha tématy, zvládají témata přepínat a neztratí se.

-          Umí pracovat s telefonem, počítačem a lidmi.

-          Nebojí se odpovědnosti, jsou připraveni sami rozhodnout a dotáhnout věci do konce.

-          Jsou rychlí, rozhodní, efektivní.

-          Umí anglicky.

Co vlastně práce obsahuje:

-          Péči o showroom La Table – všechno musí běžet, fungovat, všeho musí být dostatek.

o   Sledování stavu zásob běžných věcí pro obchod a jejich doobjednávání

o   Spolupráce s celou společností v domě, péče o dodávané služby (elektřina, úklid atd.)

o   Plánování služeb kolegů na showroomu

-          Property management

o   Péče o všechny nemovitosti společnosti

o   Tabulky, přehledy

o   Koordinace péče o nemovitosti – úklid, opravy, péče o nájemce

-          Osobní asistent

o   Klasická práce efektivního asistenta – k ruce paní majitelce

o   Nejde o kávu, ale o sofistikovaný support

o   Objednávání letenek, koordinace schůzek, péče o auta

SALES MANAGER - Chtěli byste pracovat s firmami, které od nás kupují větší množství produktů, stavět pro ně nabídky a spolupracovat s marketingem?

Pozice je v tuto chvíli obsazená.

Co se vlastně na takové pozici dělá

Pečuje se kompletně o firemní zákazníky:

-          Pracuje se s počítačem, odpovídá se na emaily, potvrzují se objednávky

-          Pracuje se s tabulkami, databázemi zákazníků

-          Telefonuje se se zákazníky, vyřizuje se Whatsapp komunikace

Spolupracuje se na materiálech pro firemní prodej:

-          Vybírají se produkty, připravují se texty

-          Připravují se materiály pro odesílání firemním zákazníkům

Poskytuje se skvělá péče zákazníkovi v obchodě, tzn. že je potřeba

–         znát všechny produkty, příběhy prezentovaných značek, umět odpovědět na každou zákazníkovu otázku, nebát se zákazníkovi doporučit vhodný produkt. 

–         zvládnout obchodní schůzku s firemním zákazníkem na prodejně

Pracuje se s počítačem, je nutné ovládat běžné kancelářské programy, internet a mobilní aplikace.

Mluví se převážně česky a anglicky. Obohacením pro celý tým je, když některý z kolegů mluví dalším jazykem – francouzsky, rusky nebo německy.

Jak si představujeme novou kolegyni/nového kolegu

Je nám úplně jedno, kolik jí/mu bude let.

Je nám úplně jedno, jakou bude mít školu.

Měl/a by plně souhlasit se vším v odstavci „jak to u nás chodí“, jinak si nejspíš nebudeme rozumět.

Měl/a by zvládnout popsanou práci a cítit se v ní jako ryba ve vodě, měl/a by se těšit z dosaženého.

Když bude bydlet v okolí, bude to mít blízko do práce :-) 

I kdybyste se jen chtěli na něco zeptat, nebo měli o pozici zájem, volejte na 603262088 nebo pište na regina.sieber@latable.cz.