Tato fascinující publikace představuje role, které sehráli dva muži při přeměně malé dílny v Paříži devatenáctého století na jednu z nejúspěšnějších a nejuznávanějších značek na světě. Luxusní dům Louis Vuitton, známý svou řemeslnou zručností i špičkovým designem, založil jeho stejnojmenný zakladatel v roce 1854.
První část této publikace sleduje inovace Vuittona, který proměnil málo známou cechovní profesi emballéra (baliče) v předního výrobce luxusních kufrů v Paříži. Jeho klientela zahrnovala nejen francouzskou šlechtu, ale i elitu prosperující říše. Prvotřídní a dosud nevídané příklady řemeslného umění Vuittona, spolu s módními vlivy, které do něj vstoupily, tvoří vrcholy těchto kapitol.
Druhá polovina knihy se zaměřuje na roli Marca Jacobse jako kreativního ředitele Louis Vuitton (od roku 1997), který dovedl módní dům do nové éry sérií spoluprací s umělci a designéry, jako jsou Takashi Murakami, Richard Prince a Stephen Sprouse, a také navrhl řadu vysoce úspěšného a žádaného oblečení pro tuto značku.
Louis Vuitton / Marc Jacobs zkoumá dvě odlišné, ale často paralelní kariéry, které jsou od sebe vzdáleny sto let. Kniha není pouze vrstevnatou studií vývoje luxusní značky za posledních 150 let, ale také oslavou technických a designových inovací, které definovaly nové století.
Specifikace
Hmotnost 2,35 kg
Rozměry 3,3 x 27 x 30,5 cm
Stránky 308
Pevná knižní vazba
Jazyk Angličtina
Datum dostupnosti:
3 200 Kč
1 490 Kč
980 Kč
890 Kč
1 580 Kč
1 980 Kč
690 Kč
3 840 Kč
1 170 Kč
790 Kč
875 Kč
875 Kč
475 Kč
675 Kč
1 075 Kč
1 690 Kč
1 260 Kč
870 Kč
490 Kč
1 110 Kč
870 Kč
1 590 Kč
1 260 Kč
890 Kč
3 890 Kč
3 890 Kč
1 980 Kč
1 980 Kč
1 980 Kč
2 980 Kč