Tato fascinující publikace představuje role, které sehráli dva muži při přeměně malé dílny v Paříži devatenáctého století na jednu z nejúspěšnějších a nejuznávanějších značek na světě. Luxusní dům Louis Vuitton, známý svou řemeslnou zručností i špičkovým designem, založil jeho stejnojmenný zakladatel v roce 1854.
První část této publikace sleduje inovace Vuittona, který proměnil málo známou cechovní profesi emballéra (baliče) v předního výrobce luxusních kufrů v Paříži. Jeho klientela zahrnovala nejen francouzskou šlechtu, ale i elitu prosperující říše. Prvotřídní a dosud nevídané příklady řemeslného umění Vuittona, spolu s módními vlivy, které do něj vstoupily, tvoří vrcholy těchto kapitol.
Druhá polovina knihy se zaměřuje na roli Marca Jacobse jako kreativního ředitele Louis Vuitton (od roku 1997), který dovedl módní dům do nové éry sérií spoluprací s umělci a designéry, jako jsou Takashi Murakami, Richard Prince a Stephen Sprouse, a také navrhl řadu vysoce úspěšného a žádaného oblečení pro tuto značku.
Louis Vuitton / Marc Jacobs zkoumá dvě odlišné, ale často paralelní kariéry, které jsou od sebe vzdáleny sto let. Kniha není pouze vrstevnatou studií vývoje luxusní značky za posledních 150 let, ale také oslavou technických a designových inovací, které definovaly nové století.
Specifikace
Hmotnost 2,35 kg
Rozměry 3,3 x 27 x 30,5 cm
Stránky 308
Pevná knižní vazba
Jazyk Angličtina
Datum dostupnosti:

1 980 Kč

1 980 Kč

3 200 Kč

1 490 Kč

890 Kč

1 580 Kč

1 980 Kč

690 Kč

1 350 Kč

980 Kč

890 Kč

540 Kč

680 Kč

1 080 Kč

1 690 Kč

1 260 Kč

870 Kč

490 Kč

1 110 Kč

870 Kč

1 590 Kč

1 260 Kč

890 Kč

3 890 Kč

3 890 Kč

1 980 Kč

1 980 Kč
1 980 Kč

2 980 Kč

1 490 Kč