New Mags

Louis Vuitton/ Marc Jacobs

Tato fascinující publikace představuje role, které sehráli dva muži při přeměně malé dílny v Paříži devatenáctého století na jednu z nejúspěšnějších a nejuznávanějších značek na světě. Luxusní dům Louis Vuitton, známý svou řemeslnou zručností i špičkovým designem, založil jeho stejnojmenný zakladatel v roce 1854.

První část této publikace sleduje inovace Vuittona, který proměnil málo známou cechovní profesi emballéra (baliče) v předního výrobce luxusních kufrů v Paříži. Jeho klientela zahrnovala nejen francouzskou šlechtu, ale i elitu prosperující říše. Prvotřídní a dosud nevídané příklady řemeslného umění Vuittona, spolu s módními vlivy, které do něj vstoupily, tvoří vrcholy těchto kapitol.

Druhá polovina knihy se zaměřuje na roli Marca Jacobse jako kreativního ředitele Louis Vuitton (od roku 1997), který dovedl módní dům do nové éry sérií spoluprací s umělci a designéry, jako jsou Takashi Murakami, Richard Prince a Stephen Sprouse, a také navrhl řadu vysoce úspěšného a žádaného oblečení pro tuto značku.

Louis Vuitton / Marc Jacobs zkoumá dvě odlišné, ale často paralelní kariéry, které jsou od sebe vzdáleny sto let. Kniha není pouze vrstevnatou studií vývoje luxusní značky za posledních 150 let, ale také oslavou technických a designových inovací, které definovaly nové století.

Specifikace

Hmotnost 2,35 kg

Rozměry 3,3 x 27 x 30,5 cm

Stránky 308

Pevná knižní vazba

Jazyk Angličtina

zobrazit více

Více informací

2 490 Kč s DPH

Toto zboží máme skladem

Další produkty ve stejné kategorii: